I'm all alone

Oliver for nyss hem med pappa så nu är jag helt ensam i lägenheten eftersom Maarja är på stuk ;( Vet inte om jag ids fara dit, jag ska vältra mig i sorg istället! Eller fara till Andreas, jag har inte bestämt mig :P

Nåja var och sprang granlunken idag, sjukt tung milbana. På slutet sprang vi på sidan av slalombacken på ormberget. Snacka om döda lår sen efter det! Sen har pappa hjälpt mig att fixa cykeln, men det går inte att växla den för vajern är av >_< men det är inget jag lider av just nu, jag kör ändå på den växeln hela vägen till skolan. Pappa hjälpte mig också fixa min byrå, eller börja med den för han ska jobba imorgon så han var tvungen att fara hem redan :/ Så nu ska jag ta och fixa lådorna till den.

Jag gillar inte mina grannar för tillfället. Deras musik hörs förjävligt bra till oss och den är inte bra!!*mörda,mörda*

Nåja nu ska jag fortsätta fixa i mitt rum. Kommer kanske uppdatera mer ikväll, beror på vad jag ska hitta på senare! baj baj


Åh jag har aldrig varit mer avundsjuk på en annan människa! Blondinbella ( kan erkänna att jag läser hennes blogg ganska ofta :P) är i NY för att jobba där för MTV:s räkning under video music awards. Nu läste jag på hennes blogg att hon ska intervjua Green Day!!! Jag håller på att smälta bort av avund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0