home sweet home

Nu är jag hemma igen :) eller ja jag har varit hemma i två timmar, men jag har bara hunnit äta middag, världens godaste älgköttsoppa, och sen har vi lagat staketet som en älg rivit ner.

Nu kollar jag how i met your mother, en av världens bästa TV-serier! Om ni inte sett den, gör det! Barney är en av de bästa karäkterna som finns, tillsammans med bland annat House som har säsongspremiär idag. Tyvärr missade jag hela förra säsongen för den gick samtidigt som the mentalist. De krockar visserligen nu också men jag har redan missat de fyra första avsnitten av the mentalist så jag laddar ner resten av säsongen och följer House på TV istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0