@ Hertsön

Ska snart börja dra mig hemåt mot Tuna. Egentligen skulle vi ha varit helt lediga idag, men vår lärare i rörelseapparatens anatomi sa att de tagit bort de två föreläsningarna vi ska ha idag förra terminen och det tade inte gått bra för eleverna på tentan då. Så det gäller att hänga med idag! Nåja innan jag far till skolan ska jag ut och springa en sväng. Det är inte någon combat idag (snyft,snyft) så då hinner jag springa en gång till på kvällen. Det finns också en del tid till att plugga in instuderingsfrågorna vi ska ha muntlig tenta på om två veckor. Sen har jag en inlämningsuppgift som jag också måste börja med snart. Och självklart plugga en massa anatomi och celljäkeln till tentan 29 oktober.

Nu ska jag börja gå mot bussen. Om jag är riktigt ambitiös hinner jag plugga lite då för det tar 20 minuter hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0