HEEEEEELG

Nu är det helg :) Har haft två föreläsningar om cellmembranet. Jag fattar fortfarande inte varför vi ska veta så mycket om cellen. Vad ska vi med den kunskapen till? Vi är inga jävla sjuksköterskor. Och vi kommer ju ha en skriftligt tenta på det här

Mina och Maarjas bryderier:
- Vad heter den manliga motsvarigheten till kärring?
- Varför säger folk bögigt om något dåligt men inte lesbiskt?
- våra grannar ska skaffa ny inneboende. Vem kan det bli?

Som ni märker så är det lågvattenmärke på våra diskussioner just nu. Men så jäkla kul vi har! Jag gråter snart av skratt.

Snart kommer Inga hit igen och då blir det säkert ännu roligare. Nu ska jag ta och plugga lite i alla fall, och hämta min tegelsten som ju äntligen kommit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0