Godmorgon

Gud vad jag har ont i huvudet, och det beror inte på att jag är bakis ;) utan på att jag alltid får huvudvärk när jag sovit för lite. Eller ja, lite bakis är jag väl. Fast jag drack bara lite vin på förfesten, tycker egentligen att vin är äckligt men hey det bjöds så varför inte ta emot?, och sen två drinkar inne på STUK, så man blir ju inte direkt full av sånt.

Jag ska försöka dra med Linda, Madde och Mamma på flickan som lekte med elden idag. Män som hatar kvinnor är ju topp tre när det gäller svenska filmer för mig och den här lär vara minst lika bra. Annars ska jag fortsätta tampas med de där instuderingsfrågorna, träna och fortsätta fixa med lägenheten. Jag har bara en garderob nu, till skillnad mot tre hemma i Luppio, så jag måste komma  på hur alla mina kläder ska rymmas där. Förslag någon?

Maarja den lilla lurken sa halv 6 att hon kommer om två-tre timmar men inte fasikes har hon kommit hem än. Inte går det ju för sig att ha efterfest i ett halvt dygn :P Nåja nu ska jag försöka piggna till lite innan jag knäcker första pluggpasset för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0