god morgon

Åh så skönt att inte ha blivit väckt femtio gånger under morgonen för att det världens byggarbete just utanför dörren! Kollde just  på lulebo, men inga nya treor på porsön har kommit så vår nya adress efter nyår blir nor docentvägen 551.

Idag fyller mamma 50 år :) Men vi firade ju henne redan igår eftersom jag var tvungen att åka hem. Haha vad kul vi hade när vi planerade hur vi skulle sno nyckeln av henne och åka till lägenheten och smuggla in den dit. Planen lyckades också, men det satt hårt åt när man har en väldigt misstänksam mamma att göra med. Hon blev i alla fall superglad och det är ju huvudsaken.

Idag ska jag hämta hem Majje! Jag såg honom bara från bussen igår och då stod han och kilade huvudet mot en björk. Tydligen ska han ha blivit ännu mer odräglig så jag får väl försöka börja lösa det på de här tre dagarna jag ännu är kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0