god morgon

Jag tänkte fel när jag funderade på när jag måste fara till skolan för att hinna skriva ut åhörarkopior till dagens föreläsningar, jag var lite förvirrad och tänkte att vi börjar kl 8 men det är ju 8.15 så nu var jag klar i tid för en gångs skull ;)

Efter föreläsningarna ska jag och Malin och Sara som också pluggar sjukgymnastik fara till smedjan och studera hur det ser ut när vi åker i rulltrappor och vad som krävs av balansförmågan och den posturala hållningen för att klara av det. Det låter kanske lite flummigt men det är halva vår examination på den här kursen! Andra består av istuderingsfrågor som vi kommer få svara på samtidigt som vi ska redovisa rulltrappan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0