...

Jeanette x 2 - ja visst var de snälla! Blommorna är superfina. Haha jag började dricka kaffe när jag hade jobbat ett tag på ica då det var tidiga mornar flera dar i veckan ;)

Jag håller på att kolla America's next top model. Vi har ju inte trean, men jag har varit olaglig och laddat ner de fyra första avsnitten av säsong 12. Sen ska jag gå och lägga mig för jag ska upp kl 7 imorgon igen. Sen är jag visserligen ledig måndag och tisdag men jag, Sara och Malin måste skriva rapporten om våra iakttagelser när det gäller folk i rulltrappor som ska vara inlämnad senast 30 september. Så det blir nog en hel del plugg då, men förhoppningsvis hinner man med sovmorgon i alla fall.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0