Är man bäst så är man

Vad kan jag säga mer än att Green Day knäckter?! såklart vann de priset för bästa rockvideo, synd att jag missade det, men jag ska försöka ladda ner hela galan senare. Nu är det bara tre veckor och sex dagar kvar tills jag kommer befinna mig i globen! Det är ju ingenting! Tyvärr har vi en massa skolgrejer både före och efter, men det ska nog gå bra.

Nu har jag bara hunnit äta frukost, sen ska jag gå till tvättstugan och städa lite innan jag börjar med hårdpluggandet. Läste förresten att studiemedlet kommer höjas med 390 kr från och med januari -10. Bidraget kommer höjas med 40 kr och lånet då med 350. Alla höjningar gillar vi :) Men då kan man ju undra hur många röster borgarna vinner på det här, det är ju ingen slump att det kommer bara 1 år innan vi ska rösta igen. Nåja min röst får de inte i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0