28 september

Usch dagen har spenderats med att skriva rapport med Sara och Malin i sju timmar, de är inte usch men att på en ledig dag ändå behöva vara i skolan så länge känns sådär. Nåja jag är ju ledig imorgon och på onsdag också :)

Har fått en lägenhet på porsön från 1 januari, synd att det inte är en studenlägenhet men men. Det är i alla fall en trea nära LTU!

Jag ska snart fara på möte med ped 6, eller ja det börjar 18.30  men jag hoppas att det inte tar så länge för combaten börjar kl 19 och den missar jag helst inte eftersom jag ju far hem imorgon och då missar morgondagens och torsdagens pass :/ Fast jag vet inte ens om det är något pass ikväll, det står inte på hemsidan alls något om combat kl 19 och det brukar alltid stå om det ska vara eller om det är inställt. Nåja får väl alltid fråga någon som vet mer än mig :P

Nu ska äta italiensk låda. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0