15 september

Har alldeles precis kommit hem från skolan, Elin var nyss här och droppade en jättesnygg spegel och två besticklådor(som är välbehövliga!). Fast vi fick sluta sista föreläsningen en halvtimme tidigare, typ 15.45, kommer jag ändå hem så här sent. Kan beror på att jag först snackade en halvtimme med Sara och Blondie från min klass. Sen gick jag till Maarja och hennes kompis Markus som pluggade matte och störde dem i ytterligare en halvtimme. Sen föll jag för frestelsen att köpa glass så då drog jag till ica och därefter cyklade jag äntligen hem.

Nu ska jag äta middag och sen plugga och därefter fara ut och springa om jag inte far på bodycombaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0