yawn

Gah vad jag är trött! Redan igår vid 20-tiden var jag helt groggy och fattade ingenting. Fast jag piggnade till lite ändå och kollade på How I met your mother till 23.30 och sen la jag mig. Så nu har jag faktiskt sovit 10 timmar och det behövdes verkligen, det är längesen jag sov så länge. Men som sagt, fortfarande trött även efter en dusch på en halvtimme.

Idag har jag två etikföreläsningar till 16.15 och sen hinner jag plugga lite (det blev inget igår för de timmar jag var vaken bestod min hjärna av gröt) innan det är dags för combaten. Det är väl min dag i princip :)

Nu måste jag ta och äta fukost, och jag är fortfarande inte hungrig!!!!, för innan föreläsningarna börjar har jag och Maarja, som representanter för ped6, lunchmöte på STUK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0