trött men glad

Har nyss kommit hem från combaten, lika kul som vanligt och faktiskt en aningens mindre förvirrande än förra gången då programmet var helt nytt. Så någonting fastnar faktiskt i huvudet ;) Jens var jätteschysst och skrek åt mig att jag skulle ta i hårdare, så det är ju inte så svårt att föreställa sig vem jag föreställde mig att jag kickade och slog på :P Fatta hur kul det är att föreställa sig att man är i en mörk gränd ( som vi fick som exempel) och sen ska man mosa alla som försöker mörda en. Det är världens andrenalinkick speciellt eftersom musiken också är så himla bra! Så alla som är i luleå borde pröva det en gång åminstone, för här finns de bästa instruktörerna och självklart de grymmaste människorna som plågar sig själva tre dar i veckan.

Nu har Elin kommit så lägenheten ser ut som ett smärre kaos, men det blir nog bra ganska fort. Nu måste jag plugga ännu mer (jippie) och sen ska jag kanske kolla några avsnitt av how i met your mother om jag orkar.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0