trevlig dag

elin - visst får du det om han kommer hit :)

Nu har jag kollat första avsnittet av Bonde söker fru. Per-Jörgen är ju bara för söt.

Har haft en superkul dag med tjejerna och sen förde jag Liv och Gry till deras cheerleadingträning eftersom Linda var på aerobic och combaten ändå skulle börja en halvtimme efter. Mitt i passet kommer Liv och Gry dit och säger att deras ledare aldrig dök upp. Dålig stil av henne att inte meddela något, men det kan ju ha hänt henne något. Hoppas inte det...Nåja har i alla fall riktigt möra axlar och rumpa av träningen så snart så är jag nog halvvägs till att ha något som kallas muskler!

Jag borde ha somnat för länge sedan, för jag ska upp kl 7 då jag har föreläsning kl 8.15- min första på två veckor, känns lite konstigt att fara till skolan nu ;) Imorgon kommer Mikaela hit förresten :) Hon kommer först på kvällen så vi hinner inte göra så mycket, men på lördag ska vi ut på STUK. Men jag kommer nog satsa nykter. Jag tycker det räcker med alkohol för ett tag framöver.

Ska kolla lite How I met your mother och sen försöka sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0