tentaÅNGEST

Nu har jag en sådan fruktansvärd ångest över tentan och den är ändå fem dagar bort, hur kommer det då inte vara på onsdag kväll? Jag mår helt fruktansvärt illa, och det kom helt plötsligt. För bara någon timme sen kände jag mig hyfsat lugn inför torsdagen, men nu har jag världens hjärtklappning och panikattacker. Usch vad vidrigt det här är!

Nåja jag har i alla fall fixat födelsedagspresent till papi som fyller 50 år på tisdag, har köpt hockeybiljetter till Luleås hemmamatch mot HV 71 10 november :) Hade tänkt bjuda honom på middag innan också.

Nu skulle jag egentligen ha farit till en av Maarjas klasskompisar på födelsedagsfest, men jag känner verkligen att jag måste plugga! Lite skumt är det dock att sitta här en lördagskväll, har jag inte varit hemma i Luppio eller i Stockholm har jag varit ut varenda lördag sen nolleperioden startade. Great nu fick jag ångest över att jag är ute så himla mycket också! På fredag är det ju tentaröj/halloweenfest men jag känner mig allt annat än sugen på att fara ut just nu :/

Om jag hade en dålig dag i måndags, som berodde på helt andra saker, så var jag som ett vandrande prozac-piller jämfört med idag! Usch jag ska deppa lite till och sen ska jag rycka upp mig och plugga i två timmar till och sen SKA jag njuta över att det är lördag, mest troligt med några avsnitt How I met your mother och America's next top model. Imorgon har jag ännu en pluggdejt med Sara, Linda och Malin, vet inte riktigt vad vi ska plugga på då, förhoppningsvis benet och armens anatomi för det har jag svårast för just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0