Tenta - check

Okej nu är tentan avklarad, det gick faktiskt ganska bra, jag tror jag blir godkänd på allt :D eventuellt måste jag tenta om cellen för där känns det som att jag verkligen är på gränsen för att klara den, men gubben tog ju för fan med frågor vi aldrig gått igenom med honom!!! Rörelseapparten gick oväntat bra, mest troligt blir jag som sagt godkänd men jag fattar inte varför så många har kuggat på den för den delen var ju inte omänskligt svår. Fast jag har ju verkligen pluggat röven av mig inför det här.

Har fått min korsett till imorgon :) den är verkligen jättefin. Imorgon behöver jag bara hitta en kjol, strumpeband och satinband och sen kommer jag och Sara vara de snyggaste brudarna på STUK. Som sagt ska vi ju capsa hos henne, men innan det ska jag hjälpa till att fixa förfesten på fällan, jag kan ju inte dumpa de andra bara för att jag har andra planer.

Snart ska jag äta middag och sen bränna fett på combaten, den senaste veckan har jag käkat så himla mycket choklad, kakor och glass - mer än vanligt alltså- och inte tränat så speciellt mycket eftersom jag verkligen lagt ner tid på att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0