taggad inför halloween!

Åh jag ska sluta deprimera mig över tentan, går den åt helvete är det ju faktiskt bara att göra om den! Nu är jag istället helt galet taggad inför halloween/tentaröjet på fredag, It's gonna be legendary! Har beställt halva outfiten nu, den är grymt snygg. Har aldrig tidigare gått klädd som jag kommer göra på fredag och mest troligt är det enda gången jag gör det ;) Tyvärr kommer Maarja jobba, men jag har i alla fall Sara :D

Imorgon ska jag luncha med Linda och Madde och kanske mamma också, sen ska jag leta underdelen till halloweenutstyrseln. Och därefter plugga järnet! Ha en bra natt, nu ska jag kolla top model.

Kommentarer
Postat av: Jay

Elin sa att Maarja ska komma hem nästa helg? Och kanske du också :( Jag som hade sett fram emot att träffa er <3

2009-10-26 @ 11:59:53
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0