supernajs kväll/natt

Wiie för en timme sen lyckades jag masa mig upp och nu är jag hemma igen.

Igår var ju vår phösarfest, den var helt okej, vi lekte lekar och drack en massa. De flesta hade klätt ut sig, men vissa var så jävla tråkiga och struntade i temat. Vi blev tyvärr utslängda 22.30 för det är förbjudet att ta med sprit ut ur serktionslokalerna och det hände två gånger igår vilket fick securitas att lacka ur. Så vi gick till STUK redan då men det var ju inget folk där förrän efter tolv. Nåja vi sjjukgymnaster röjde till en massa schlagers i alla fall :) Sen satt vi och snackade och därefter splittrade vi på oss, eller ja jag hoppade ur sjukgymnast-gemenskapen och resten tror jag inte jag ska berätta om, hade i alla fall en bra natt/morgon!

Nu ska jag fixa lite mat, fast jag är sjukt ohungrig, sist jag käkade var typ vid 5 imorse så jag borde egentligen vara ubersugen på mat! Och därefter måste jag självklart plugga.

Jag ska fixa lite bilder sen om ett tag så får ni se hur snygg jag var som katten findus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0