superbagaren

Smaskar på squashkakan som nyss blev klar, har en kladdkaka i ugnen men vette tusan om jag orkar smaka den. Jag är dömätt :/ Nåja kaka nummer 1 blev supergod i alla fall.

Har gjort klart en inlämning i alla fall, för att få vg ska man göra två, men faktiskt så känner jag mig ganska så omotiverad så jag tror jag nöjer mig med ett g i den här delkursen. För att få vg på hela kursen måste man få vg på grovmotoriska inlärningen + antingen den här inlämningen eller etikuppgiften. Jag vet ännu inte om jag får vg på grov. inlärningen men jag tror inte det så då är det ändå kört. Sen fattar jag inte vad det spelar för roll när jag väl står där med min legitimation om jag har vg eller g i kurserna.

Nu ska jag kolla idol, det börjar dra ihop sig mot Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0