stripp med klassen ;)

Jepp idag har vi klämt på varandra i bara underkläder, vi skulle bland annat känna på blygdbensfogen, pulsen ungefär vid ljumsken och sittknölarna så det var en del tafsande :P Men jag var ju med Malin så det spelade ju ingen roll. Fast jag är ju sjukligt kittlig på hela ryggen så det var hur svårt som helst att inte hålla på att vrida sig och spänna sig!

Igår hade jag ju en riktig bottendag, men idag är jag back on track. Nu är det bara tentan jag har ångest över. Snart ska jag plugga ett tag och sen ska jag till tvättstugan, jag har en hel drös med kläder som måste tvättas! Därefter ska jag och Maarja gymma en halvtimme innan combaten så vi kommer träna två timmar idag, inte dåligt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Asså blygdbensfoten låter liiiite snuskigt.... haha, hoppas den ligger på något annat ställe än det man först tänker på ;P duktiga ni är som tränar en massa :)

2009-10-20 @ 19:48:43
URL: http://periareion.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0