så är det bara en dag kvar...

Och nu börjar jag bli jävligt taggad! Herregud om 24 timmar ungefär, måste kolla när planet går, kommer jag vara på väg till flygplatsen. Oh my god, oh my god!

Fick instuderingsfrågorna till cellen och vävnaderna igår, tydligen så är det avsnittet bara värt 1 högskolepoäng så det kommer ju inte vara många frågor på den, tror vi fick ca 30 st och om man kan alla dem så kommer tentan gå finemang. Men sen har vi ju 89 stycken frågor om nervsystemet och sen en miljard grejer om rörelseapparatens anatomi som vi måste kunna. Och det är tydligen många som kört på just det sista. Vet en kille som går tredje terminen nu och som ännu inte klarat av den kursen. Jag ska verkligen plugga så att jag förhoppningsvis slipper göra omtenta, jobbigt att ha med sig en sån i bagaget för det slutar ju inte komma inlämningsuppgifter och andra tentor direkt som man måste plugga till.

Nu ska jag tömma min kamera på lite bilder för ikväll hade jag faktiskt tänkt ta med den till STUK och leka vimmelfotograf. Och så ska jag käka för min mage kurrar som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0