plugg 24/7 i princip

Har pluggat med tjejerna från kl 10 tills 16.30 ungefär, känns i alla fall som att lite mer har fastnat nu :) Dock pratade vi med en tjej som också körde på den tentan första gången, skulle vara intressant att hitta någon som faktiskt har klarat den första gången. Jag vill ha levande bevis på det!

Mikaela - läste att den svarta är pösig över magen och kliar så den går tyvärr bort, synd för den är väldigt snygg!

Nu ska jag fixa middag och pimpla kaffe så att jag orkar plugga nervsystemet, cellen och armens anatomi om en timme ungefär! Jag kommer nog inte vara så aktiv här på bloggen till på torsdag då dagen D är! Ha det bra tills dess!

Idag är det 12 år sedan vi hämtade världens finaste vovve, RIP du är saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0