pissväder

Usch vilket äckligt väder det är ute! Det regnar och blåser. Blä blä blä. Nåja snart sa jag börja pallra mig mot Porsön. Hade tänkt tanka mobilen med en massa äldre Green Day-låtar men den är så seg på att laddas ner :/ Så jag får väl klara mig tills imorgon då. Nu är det bara FYRA dagar kvar. Jag har fortfarande inte fattat det, jag har inte ens hunnit oroa mig för hur jag ska ta mig till globen eller om jag kommer ställa mig i rätt kö osv. Men det kommer, jag lovar.

Jag håller på att titta på stallplatser här i Luleå, jag är ganska sugen på att ta hit Majje, men ekonomin måste ju tillåta det också. Och så måste jag ju ha tid. Det är nog det som blir trixigast att fixa. Borde försöka hitta en medryttare om det nu kommer bli så att pojken blir storstadshäst.

Kommentarer
Postat av: PEL0N

JAG!!!!!!!! kan ev medrytta om jag inte hinner hitta någon annan före =D om du vill förstås ^^

2009-10-08 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0