min dag

Har haft en jätterolig fältstudiedag hos sjukgymnasterna på vårdcentralen :) Får ju inte säga så speciellt mycket, men jag skulle ha varit med hos en patient som hade en knäfraktur men hon hade fått åka in på sunderby sjukhus så jag missade det :/

Imorgon börjar jag redan kl 7, jag som fortfarande var halvt medvetslös vid den tidpunkten imorse, nåja jag kommer säkert somna ganska tidigt ikväll så då borde jag väl vara hyfsat pigg.

Ska snart äta mat och sen ska jag ut med Oliver och därefter plugga. Så ser min dag ut i princip. Hinner kanske fara ut och springa en sväng också. Vädret är så härligt så det skulle vara najs att få vara i skogen så mycket som möjligt nu.

Kan inte fatta att det redan är första oktober, tiden har gått så fort! Har en känsla av att de här tre åren kommer flyga förbi, men tänk sen om tre år kommer det stå leg. sjukgymnast framför mitt namn. Fan vad cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0