ljuv musik i mina öron

Ifall jag inte sagt det så har jag börjat nöta Vivaldis fyra årstider, det trodde ni inte om mig va? Extremt lugnande och väldigt vackert att lyssna på.

Just nu slappar jag framför datan med en massa varma mackor, med philadelphiaost, skinka och ost såklart!, och en kopp te med smak av mango och persika. Bra avslut på en bra dag helt enkelt :) Jag ska försöka bli bättre på att dricka te just därför att mysfaktorn är så hög, därför ska jag ge mig ut på te- ( och jag stavar te, och inte the eller thé för det är så himla fult) jakt. Dock kör jag på påste eftersom jag inte riktigt vet hur man gör med te i lösvikt, shame on me!

Kommentarer
Postat av: Verro

Köp en tekula på IKEA, fyll den med te och koka vatten som du häller över. Låt dra i någon minut och sen är det bara att mysa! =) och du, fortsätta stava te så där, jag håller med, allt annat ser fult och faktiskt ganska konstigt ut.

Ha det bra! Kram

2009-10-31 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0