kul dag

Haft en jättekul pluggdag i Sundom idag, gud så mysigt det måste vara att bo där! Vi började med att promenixa med Malins vovve Kendra som är en jätteblyg och reservad hund, men hon vågade i alla fall leka lite med oss. Sen åt vi supergoda scones och skvallrade om folk i klassen och annat skoj. Vi pluggade ganska effektivt i några timmar i alla fall, känns som att det börjar klarna lite när det gäller bålens anatomi, sen är det ju "bara" armen och benet som är kvar och sen är ett g i tentan inte alltför långt borta! Nu ska jag äta och sen ska jag skriva en inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon. Den är bara på en sida så det borde inte ta alltför länge. Ska nog dra igenom musklerna i bålen en gång till också och sen ska jag bara slappa och kolla Top Model och How I met your mother.

Imorgon har jag två föreläsningar till lunch sen börjar helgen :) Ska fara till banken, som jag sagt ett antal gånger redan och sen ska vi väl ut på storheden och köpa sprit. Jag ska inte köpa eget ifall någon undrar, eftersom jag blivit alkis på halvtid har jag redan hemma så det är till phösarna jag ska fixa det :P

Men what the..!! Stora spisplattan funkar inte, den är iskall :/ Damn it! Den funkade fint igår så jag fattar inte vad som kan pajat sen dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0