j*vla f*cking skitdag

fy vad den här dagen suger! Jag var svinigt trött på föreläsningarna och hängde inte med ett skit, kommer hem och hinner bara slänga ihop kläderna och börja gå till combaten(hör slangen till cykeln är paj). Vanligtvis blir jag glad av combaten, men jag hängde inte med ett skit idag. Jag var totalt lost vissa låtar, det var värre än min allra första gång och då har jag ändå kört det här programmet mer än 10 gånger!! Fy fan vad dålig jag kände mig. Nåja jag och Elias körde i alla fall fussball mot Maarja och någon annan snubbe och vi vann :) Jag var svindålig men jag gjorde i alla fall det avgörande målet" Och hade vi inte vunnit hade jag slagit sönder bordet! Kan lägga till att min telefon är helt uppfuckad för att jag tappade den i vatten, men det är ju helt och hållet mitt eget fel, men det känns som att allt bara är en rad dominobrickor som faller en efter en och snart kommer den sista falla och då brinner min sista propp

Usch jag är inte van vid att vara så här sur och förbannad så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det! Nåja nu ska jag plugga lite muskler för imorgon ska vi strippa inför klassen då vi ska palpera varandra. Och kolla How I met your mother så att jag blir lite gladare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0