I'm so strong

Wiie jag tog 100 kg i bänkpress och jag orkade pusha det tre gånger! Sen gick combaten också mycket bättre än igår, jag gjorde några missar, men som sagt det gick 1000 gånger bättre än igår. Och på palpationen såg man tre av fyra muskler som qaudriceps består av, den fjärde syns inte för den ligger under de andra musklerna, men till min poäng: JAG HAR SYNLIGA MUSKLER!!!! Jag har alltid sett mig själv som en klenis, men det finns något därunder huden också ;)

Nu käkar jag kladdkaka och snart ska jag dra igång två timmars plugg hade jag tänkt. Imorgon är vi ju lediga, men vi ska plugga tillsammans igen och vi börjar redan kl 9 och så håller vi på till 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0