Halloween/tentaröj

Nu har jag hittat precis allt jag sökte till min outfit ikväll, till och med ett svart strumpeband :D I'm ready to rock! Ska ha mina ubersnygga skor från HM så ikväll kommer jag spräcka 170 cm-gränsen. Känns som att kvällen verkligen kommer bli galet rolig! Och hoppas alla verkligen har klätt ut sig, det är så tråkigt när folk inte följer temat. Jag har lite problem med mitt hår, jag ska locka det men jag ska till fällan på förfest redan kl 18 så om jag lockar det innan jag far dit kommer det ju mest troligt inte hålla nio timmar, men när ska jag hinna göra det annars? I-landsproblem!

Ska försöka fixa bilder på mig, måste ju visa hur snygg jag kommer vara ikväll. Det är i alla fall min förhoppning. Som sagt, jag och Sara ska äga STUK så hårt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JA jag vill ha bilder på snygga dig ju! ;) Men du kommer säkert få posera för folk, haha ;)

2009-10-30 @ 18:28:05
URL: http://periareion.livejournal.com
Postat av: Maarja

Ja, ni var verkligen svinsnygga! Och är fortfarande impad över hur äkta Saras sår/ärr över halsen var. Grymt coolt!



haha typiskt dåligt att håret inte håller i typ ett dygn..

2009-11-01 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0