HAHA

Kom nyss hem från combaten, det gick faktiskt väldigt bra idag, men jag väntar på den där fullträffen då jag inte missar en enda jabb eller kick. Sen for jag och Maarja till ica och jag blev klar lite tidigare så jag for ut och väntade för det var så varmt därinne. Utanför står en gubbe och pratar för sig själv ocj jag råstirrar på honom. Helt plötsligt frågar han mig:
- Är du myndig?
- (funderar) öh ja?
- vill du ha de här godisarna? de är fyllda med konjak och sånt, det är inget skumt med dem jag köpte dem nyss, men jag orkade inte äta upp dem.

Jag tar dem bara för att han ska dra, och sen kommer Maarja och så fort vi rundat hörnet på affären börjar jag asgarva för att det var så flummigt. Jag slängde i alla fall påsen för även om det inte skulle vara något skumt med godisarna så hatar jag verkligen såna!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite till och så ska jag försöka somna innan tolv inatt. Jag borde verkligen anstränga mig för att hålla mig vaken på seminariet men det är så fruktansvärt svårt när vår lärare är helt värdelös och ämnet är det tråkigaste som finns, förutom fysik då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0