gött mos

Fixade nyss mina första högskolepoäng :D 4,5 har jag alltså nu, 180 så är jag färdig sjukgymnast. Redovisningen tog 70 min! Men då ställde läraren och den andra gruppen en massa frågor om arbetet. Sen fick vi lyssna på andra gruppens redovisning och då var det vi som skulle ställa frågorna. Det hela avslutades med att vi fick svara på en av instuderingsfrågorna var och jag drog en riktig vinstlott, jag skulle redogöra för de tre inlärningsstadierna och de kan jag som rinnande vattenl. Så det var a piece of cake.

Nu ska jag äta lunch och sedan fira min lycka med att kolla senaste avsnittet av how i met your mother, jag orkade aldrig kolla den igår. Sen ska jag fara till slemmis på Porsön och köpa Ben and Jerry's. Dumma ica på Hertsön som inte säljer dem! Därefter ska jag äta middag hos Madde och sen ska jag, hon och Linda buzza igen. Det börjar bli en trevlig vana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0