etik = usch

Imorgon ska jag vara en slöis och strunta i etikföreläsningarna! Jag har ingen lust att gå på dem + att igår fick vi absolut inte ut något vettigt av lektionerna. Vi satt bara och diskuterade annat och då kan jag lika gärna sova längre och sen dra till stan. Kom på att jag måste handla lite grejer också. Jag ska nog inviga mitt plättlagg för småa plättar :) Efter stan ska jag och Maarja STiL:a lite. Hon har äntligen fixat STiL-kort så nu är det utnötning där som gäller. Ska nog satsta på crosstrainern för en sån har jag aldrig provat tidigare.

Idag är det förresten två veckor kvar till tentan. Ångesten har börjat infinna sig! Måste plugga som en psyk med start imorgon och ingenting annat! Dags att skärpa sig ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0