det kallas timing

Åh vilken lycka, jag och Mikaela kom nyss hem och så tror jag att jag missat Erik men så slår jag på TV:n och så är det precis hans tur!!! Jag är en fjortis jag vet, men jag kunde inte låta bli att hoppa omkring av glädje över det.

Kvällen hos Linda var supermysig som vanligt och maten var supergod. Planerar att fara ut med henne, Madde och Magnus och antagligen några jag inte känner på cleo. Men det måste bli en fredag så att jag kommer in :P

Nu ska jag fortsätta kolla idol, ha en bra kväll!


Ska kanske fira jul med Linda, Magnus och hans föräldrar. Hans mamma frågade mig vad jag kan tänka mig att göra då och Magnus svarade: Hon kan ju hacka lök. Den där lökhistorien kommer förfölja mig ända till graven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0