bussh*lv*tet kan kn*lla sig själv i r*ven

När jag kommer till Kalix busstation så står det på skylten att bussen mot Ötå går 18.05. Klockan går men inte kommer det någon buss. vid 18.30 kommer en tant och säger att ho ringt och pratat med någon på busstationen och den jävla kärringen säger att det inte går någon buss för att det är lördag, det är en RÖD dag idag vilket betydde att det visst skulle gå en buss. Det stod på internet och det stod ju till och med på tavlan över avgående bussar!! Så jag fick ringa pappa så att han kom och hämtade mig, bussbiljetten kostade 85 spänn men jag åkte ju bara halvvägs så nästan 50 kr kastades bort för att några inkompetenta idioter inte fattar vad en röd dag innebär. Usch vad arg jag blir!! Kanske inte så svårt att gissa sig till av det jag skrivit tidigare ;)

Nåja skönt som tusan att vara hemma igen! Imorgon kommer det tyvärr gå åt en massa tid till inlämningsuppgiften men jag ska i alla fall hinna ta en långpromenad med Ollie och mysa med Majje. Och jag blev riktigt glad över att se så mycket snö! I luleå har det mesta regnat bort :/

Fasikes jag hittar inte bilderna på Sara och mig någonstans, det var en fotograf som tog bilder på oss flera gånger så jag skulle vilja veta vart de kommer läggas upp!


Kommentarer
Postat av: Maarja

FYFAN vilken stil! Du borde skällt ut nån på direkten!



Men huvudsaken var ju att du kom hem iaf ^^

2009-11-01 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0