Äntligen fredag igen

Har haft  två föreläsningar om cellvävnader idag, det började med att hela klassen går in i klassrummet och väntar på läraren...och väntar och väntar. Till slut kommer han och säger att han satt och väntade på oss i E-huset, men vi hade lektionen i D-huset. Snacka om att vara förvirrad! Han är inte den bästa föreläsaren heller, han ställer en fråga och innan man ens hinner uppfatta den säger han svaret. Väldigt störande.

Sen lunchade jag med Maarja, Marja, Elias, Sara och Malin och så satt vi där och snackade ett tag och nu har jag kommit hem och hunnit dammsuga. Snart ska jag fara och handla med Linda och sen ska jag fara med henne till Hertsön och äta trerätters-middag :) sen ska jag möta upp Mikaela vid Smedjan och så ska vi hem och ha trevligt tillsammans. Fick alldeles nyss sms av Linda att hon är på G så jag måste dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0