alone again

Nu har de åkt hem till Luppio :( Men jag får ju se dem på lördag igen! Om jag var glad över att få vara i lägenheten helt själv till på fredag så har jag fått tänka om, fan vad det suger att vara ensam. Okej nu har jag ju tentaplugg, men vad gör man annars när man är ensam? Jag ska hitta någon som vill leka med mig på torsdag! Mest troligt blir det väl tentafirande då med LSM (Linda, Sara och Malin - såklart ;) ) men på kvällen efter combaten är jag helt ledig, för tillfället då.

Klockan 21 ska jag återuppta pluggandet igen så jag har ungefär en halvtimme på mig att nörda här. Måste harva igenom cellen och vävnaderna för där är jag lost in translation för tillfället, men faktiskt så tror jag att jag med lite tur kommer klara både nervsystemet och röreselseapparatens anatomi.  Nu säger jag säkert för mycket, men det känns rätt bra just nu i alla fall. Pratade med Maria, min kusin, nyss och hon sa att det är ju bara att göra om ifall det skiter sig, bara för att det heter tenta och inte prov som på gymnasiet behöver man ju inte hispa ihjäl sig (som jag var på gränsen till för några dagar sen). Hon sa också att hennes förra kille kuggade de sex första tentorna han gjorde, det hoppas jag att jag slipper! Men någon gång får de allra flesta göra en omtenta, så är det bara. Jag kommer vara världens lyckligaste på torsdag när det här är över i alla fall, då slipper jag tänka på plugg (förutom den där @%#& etikinlämningen som jag måste göra i helg) i princip hela november. Jag tänkte ta och fira tentan med att gå och kolla fame. Ska bara försöka hitta någon som vill joina mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0