AJ!

Jag har sendrag i vaden och det gör sjukt ont! Tänkte passa på att gå ut med Oliver medans pappa är och tankar bilen för sen ska jag till Hedenäset och riva hagarna med Elin och Kim. Men nu kan jag ju inte det eftersom det känns som att halva vadmuskeln har försvunnit :/

Idag har jag ju vart hos sjukgymnasten igen, snacka om att det var tungt att stiga upp kvart i 6! Jag var mer död än levande ända fram till lunch. Hade en rolig dag igen i alla fall. Och nu är jag ledig fyra dar innan jag har seminarie på onsdag morgon. Skönt, för imorgon kommer bli en jäkla kul natt och därför kommer söndagen antagligen inte kännas lika rolig, vi fick lilla biljetten till oktoberfesten, det fanns alltså en stor också vilket betyder ett större stop med antingen öl eller cider. Vet inte hur mycket som ryms i ett litet, men Maarja och jag hade tänkt passa på att ha en riktig suparkväll då, problemet är bara hur vi ska komma hem sen ;) Men sånt löser sig alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0