6 oktober

Nu har vi fixat powerpointpresentationen till imorgon, den kommer bli så bra ( får man hoppas!) Nu ska jag slöa ett kort tag och sen ska jag plugga ännu mer om de motoriska teorierna och den finmotoriska utvecklingen under det första levnadsåret + då allt det andra som jag redan kan hyfsat men som jag måste kunna spika imorgon. Måste också hinna läsa igenom det jag ska snacka om under redovisningen så att jag inte bara står och babblar en massa felaktiga saker, inte så kul!

Sen är det combat igen, yey! Maarja ska kanske med idag, det är ju roligare om hon är med, men jag klarade mig rätt hyfsat själv igår.

Snart är det söndag, jag fattar inte att det bara är några dagar kvar. Det känns så himla overkligt att få se Green Day live igen. Det var ju 4,5 år sen sist. Och nu har jag ju ståplats :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0