23 oktober

Etikseminariet är nu avklarat, nu kan jag koncentrera mig på att plugga till tentan till 100 %. Ska bara äta en lunch bestående av varma mackor med philadelphiaost, skinka och vanlig ost på, supergott!

Imorgon har jag och Maarja planer på att köra ett pass som heter cardio fys på STiL. Det börjar kl 10 (!) och ska vara VÄLDIGT jobbigt. Men det kan ju vara skönt att starta dagen så så att man verkligen kommer igång och sen är pigg resten av dagen.

Ikväll är det rocktema som gäller i idol, låtarna de ska köra är för det mesta bara halvbra, men det är ju ändå det grymmaste temat! Så jag ska sitta bänkad framför TV:n och mumsa i mig squashkaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0