2 oktober

Herregud Camilla skämde ut sig i idol, hon var ju superkass och beteendet efteråt var patetiskt! Fattar inte att hon var den första att gå vidare! Det enda som är bra med henne är namnet ;) Nåja alla andra är bara utfyllnad, Erik kommer kicka ass i finalen.

Håller på att kolla på senaste säsogen av top model just nu och käkar satsumas. Fattar inte varför jag klagar på hösten. Det är ju nu högssong för satsumas och såna kan jag äta tio av per dag-minst! Imorgon ska jag åka tillbaka till Luleå, hinner inte komma hem igen på över en månad :/ helgerna kommer ju vara fulla och den enda helgen jag är ledig är den innan tentan och då kommer jag vara helt hispig och plugga typ 10 timmar per dag. Jag hinner bara komma till lägenheten ca 13.30, slänga in grejerna,söka fram kläderna jag ska ha på mig och fixa mig. Och allt detta ska gå på typ en halvtimme för kl 14 ska de nya i ped 6 samlas i fällan innan de gamla i ped6, de vi ska kicka ut, kommer för att käka pastasallad och leka lekar :P

Nu ska jag fortsätta kolla top model och sen sova, kommer som sagt bli en hård helg. Godnatt


Herregud det har gått sju timmar sen jag fick sendraget, som förövrigt inträffade när jag skulle dra av en stövel. Hur lyckas man med det? Nu först vaden slappna av igen. Den har varit spänd som en stålfjäder fram tills nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0