14 oktober

Har varit och handlat grejer till min outfit till phösarfesten på lördag, jag kommer vara stencool! Ska inte avslöja vad jag kommer vara, ni får se bilderna sen ;)

Nu ska jag fixa mat, känner mig slö så det blir nog bara nudlar och wokgrönsaker + chilisås. Sen ska jag verkligen nöta in benets anatomi! Hinnner nog inte med allt idag så jag får koncentrera mig på knäet och uppåt. Imorgon är vi lediga, men jag ska fara med Linda och Sara till Malin och plugga. Ska baka kladdkaka och äta middag där också :)

Idag spelar Sverige mot Albanien men vad spelar det för roll när det är 99,99 procents sannolikhet att de inte kommer till VM även om de skulle vinna matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0