13 oktober

Plugget idag på morgonen gick ju som det gick, smartast är ju att plugga med såna man inte snackar med så ofta för då kan man koncentrera sig på just pluggandet. Vi hamnade off topic rätt ofta, men lite klokare blev jag ändå. Sen har vi haft två etikföreläsningar, tråkigt som väntat. Imorgon ska vi i alla fall nöta in mer anatomi på morgonen och sen slutar vi till lunch. Då ska jag och Linda, Sara och Malin ( suprise) fara och spana efter kläder vi ska ha på oss till phösarfesten. Temat är barnprogram men vi har tyvärr lite idétorka för tillfället.

Har nyss käkat middag bestående av pasta, bacon, wokgrönsaker och fetaost. Jag har blivit helt broccolitokig, tycker det är supergott och tillsammans med fetaost blir det ännu godare! Idag fyller mitt körkort ett år, tiden har gått så fort! Snart ska jag plugga lite på benets anatomi hade jag tänkt och sen ska jag och Maarja? på combat igen. Igår pressade jag verkligen järnet, musklerna brände riktigt ordentligt men det känns så himla skönt efteråt! Så idag ska jag pusha lite till. Drömmen om snygga armar lever vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0