usch vad klockan är mycket!

Mikaela - jepp det ska jag :) tillsammans med Sara. Tack så mycket, jag hoppas jag gör det!

Jag borde ha somnat för länge sedan med tanke på att jag ska upp halv sju imorgon, så då kommer jag ju vara extrem trött imorgon istället :/ Nåja jag får väl pimpla kaffe om inte annat. Eftersom jag inte kan vara med och springa kommer jag sluta redan halv tio, men idag har jag ju missat en föreläsning så jag ska ta och plugga i fällan istället. Jag har bränt två cd-skivor också + att det finns en kyl full med läsk och en frys med pizza så jag klarar mig ett tag ;)

Glöggteet var riktigt gott! Jag tror jag har druckit fyra eller fem koppar av det bara ikväll, imorgon ska jag nog pröva mintteet eller sjunde himlen. Elin bakade också en kaka som jag smakade så nu har jag blivit dödligt less på allt vad kakor heter, tyvärr så har jag åtta muffins kvar och väldigt mycket av kladdisen. Och jag kommer inte vara less för alltid, imorgon är nog kakbegäret tillbaka!

Nu ska jag bara kolla ett avsnitt till av How I met your (såklart) och sen ska jag sova! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0