trött till tusen

Sitter i skolan och väntar på att Linda, Sara och Malin som är en annan grupp än mig och därför har en annan lektion ska bli klar. Vi blev klara väldigt snabbt med blodtrycksmätningen så nu sitter jag i en av datasalarna och är halvdöd. Jag är fruktansvärt trött och det jävliga är att vi har två föreläsningar kvar med allas vår favoritföreläsare Rolf. Gubben är verkligen virrig som få och tyvärr väldigt opedagogisk.

Hade planerat att köra benpasset på gymmet idag, men jag vaknade med en tjock klump i halsen så jag får köra ett dubbelpass igen imorgon och sen träna benpasset och löpningen hemma. Intensivt som vanligt med andra ord. Så efter föreläsningarna ska jag bara gå hem och käka och sen slappa tills Bonde söker fru är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0