tonight's the night

Usch jag har sovit i en och en halvtimme och är fortfarande supertrött, inte bra! Men jag lär väl tagga till lite mer på kvällen. Ska hoppa i badkaret en sväng snart och sen måste jag stressa lite för bussen går om en timme ungefär. Har lite svårt att bestämma vad jag ska ha på för kläder, eftersom det inte blir dans behövs inga finare kläder eller vad man ska säga. Jag drar nog på mig ett par jeans, converse och ett linne. Det funkar i de flesta lägen :)

Hrmpff någon, jag nämner inga namn (Andreas) kommenterade att jag går ut väldigt ofta. Det är ganska så sant. Om jag inte åker hem till Luppio går jag ut i princip varje helg. Men jag tycker att det är fruktansvärt kul att träffa folk och gå ut och dansa så varför inte. Man är bara ung en gång i livet.

Nej nu ska jag vara lite effektiv, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0