snark

Att skriva träningsprogram åt någon annan är ingen lek! Vi har suttit fem timmar idag och knåpat ihop dem, men vi måste ännu fara till gymmet på måndag och känna efter vilka belastningar vi ska ha nu i början. Man måste tänka på målet med träningen och beroende på om man vill få starkare eller mer uthålliga muskler väljer man färre eller fler repetitioner och färre eller fler set. Sen beror det ju på vad personen vill träna också etc etc etc. Men kul är det i alla fall :) synd bara att vi fått så lite information om vad de faktiskt förväntar sig av själva träningsprogrammen, om man ska kunna motivera varför man väljer si eller så många set, om man har tänkt på ordningsförljden osv.

Kan ju säga att jag är lagom trött, tror jag somnade efter halv 3 imorse och efter det har jag vaknat hur många gånger som helst innan klockan ringde halv 8. Men jag ska ännu orka vara vaken i mer än 13 timmar för snart ska vi i ped6 börja ordna inför sittningen som startar 18.30, sen ska vi städa i fällan och därefter rocka loss på STUK i några timmar och så ska vi ju stå och sälja pizzor i fällan efter STUK också. Imorgon är det dodgeballturnering, jag ska inte vara med, men det ska Maarja så jag ska vara där och heja på henne och resten av hennes lag. Tyvärr börjar det redan klockan 11 tror jag så det blir inte så mycket sömn i natt heller. Men men det är ju ett frivilligt val att vara på STUK ;)

Min förkylning ( eller eventuella grissjuka) är på bättringsvägen faktiskt :D Jag hoppas det betyder att jag är frisk efter helgen för nästa vecka kickar jag igång mitt träningsprogram som innebär sex pass i veckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0