Slösare!!!

Mikaela - jepp tog alla i ett svep ;) tack så mycket!

Usch idag har jag slösat närmare 1200 spänn!!! Har köpt:

- fyra olika sorters te, de smakar mint, glögg och sen köpte jag ett svart som heter sjunde himlen och sen ett rött te med smak av vanilj
- muffinsformar (hjärtformade) + tre teburkar för
- sex muggar, en långpanna, en rund bakform samt en muffinsform (runda)
- tre linnen
- ett hello kitty - märke till min framtida phösaroverall
- nässprej, strepsils och panodil
- sen handlade jag lite mat också :P

Nu ska jag värma mat, kör på samma som igår då jag inte orkar laga någonting idag. Ska sen njuta av något av teerna och såklart kolla på Bonde söker fru.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska du vara phösare, vad kul :D Du passar som det ^^

2009-11-04 @ 21:22:25
URL: http://periareion.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0