skit

Vaknade med feber och halsont och början till nästäpppa -great! Stannade hemma från skolan och sov till halv 12 ungefär. Ska in till stan nu och köpa panodil, halstabletter, nässpray och omega 3 - tabletter. Sen ska vi fixa västarna till ped6 och därefter ska jag vila resten av dagen. Har druckit två muggar med honungsvatten och knaprat en massa piller:

I glaset är den en b-vitamin, sen är det 3 omega 3 - tabletter, 2 multivitamin, 2 kalcium-magnesium och en c-vitamin. Pillerknarket slutar inte där, efter min tripp till apoteket kommer min mage vara en vandrande tablettaffär.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska du äta allt samtidigt, det verkar lite överdos. Se till att Maarja och Elin tar hand om dig ordentligt när du är sjuk, sänd dem till stan istället :P Synd att du missade kursstarten. :/ Jag började också en ny kurs idag, matte... våran lärare sa att det kommer bli den jobbigaste kursen någonsin för oss, så det känns inte lovande!! KRAM, krya på dig!

2009-11-04 @ 14:17:59
URL: http://periareion.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0