rubrik: ?

Vad är det med killar som gör att de komplicerar livet en del ibland? Speciellt såna man absolut inte borde ägna en tanke åt, men som man ändå inte kan låta bli att tänka på?

Nåja har nyss glufsat i mig middag, köttfärssås och spaghetti igen, så nu ska jag snart hugga tag i pluggandet igen. Jag måste ju vara uppe till halv två ungefär för ikväll står jag i fällan själv. Hoppas bara jag får upp låset till kylskåpet annars är det ju en smärre katastrof. Därför ska jag vara där ganska tidigt så att jag hinner trixa med det, för den är jäkligt seg! Har bränt en ny cd med musik dit:

No U hang up - Shayne Ward
This is the life - Amy McDonald
Breathless - Shayne Ward
Run - Amy McDonald
Eh eh (nothing else I can say) - Lady Gaga
21 guns - Green Day
Halo - Beyonce
Broken strings - James Morrison feat Nelly Furtado
Curly Sue - Takida
May it be - Enya
Good riddence - Green Day
Hungry eyes - Anders Fernette
Sjumilakliv - Martin Stenmarck
No promises - Shayne Ward
Apologize - OneRepublic
Stop and Stare - Onerepublic
Teenage dirtbag - Wheatus

Väldigt lugna låtar, men det tycker jag passar efter att man varit och rockat på STUK. Jag tänkte först fara till STUK ett tag själv innan fällan, men jag tror att jag hoppar det ( och sparar 50 kr) så kan jag koncentrera mig på instuderingsfrågorna och sen kolla Die hard 4.0.

Så er min kväll ut, jag får inte glömma att ringa Securitas för det måste man när sektionslokalerna ska hållas öppna. Imorgon ska jag på gymmet vid 12-tiden så jag får en liten sovmorgon i alla fall. Kan behövas!

Luleå förlorade 2-6 mot Linköping. SÅ JÄVLA UNDERBART. Nu har de rasat till plats sju i tabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0