rubrik?

Jeanette - Jag ignorerar det sista ;)

Idag har vi fört Majje till en tjej som ska ha honom på prov en månad. Det ligger bara några kilometer från Porsön så det är ju inte alls långt bort :)

Imorgon åker jag tillbaka till stan och stannar där tills den 17:e. Fast jag får "lov" redan nionde men jag måste träna en vecka till efter det för vi gör träningstesterna den 17:e + att jag har tandläkaren samma dag. Så min lediga tid i Luleå kommer gå åt till träning, packning av grejer eftersom vi flyttar den 28:e och tentaplugg.  Sen har jag ju en rapport att skriva också så jag vet ju inte direkt hur mycket lov jag kommer ha.

Western Farm igår var kanonkul! Maten var supergod, jag åt såklart för mycket så jag befann mig i världens matkoma resten av kvällen. Vi bjöds på underhållning i form av en grupp killar och tjejer, det var stor dregelvarning på två av killarna!, som sjöng en massa låtar. De var superduktiga och deras kläder och koreografier gjorde det ju verkligen till en show! Björn var jättesnäll och bjöd oss på sprit till förfesten, men jag var förpassad till några cider eftersom jag körde bil hem sen. Vi kom hem vid halv fyra och jag steg upp halv nio för att hinna med allting med Majjes flytt så jag är ganska trött för tillfället. Ikväll kanske det blir en tidig kväll. Tror att jag lagt mig vid 23-tiden en gång som tidigast efter att jag flyttade till Luleå. Inte okej!

Idag är det bara en vecka kvar till advent och snart är det jul! Jag fattar inte vart tiden tar vägen, för tre månader sen var jag en liten nolla som hade noll (haha) kolla på saker och ting på LTU. Nu är jag fortfarande liten, men med lite bättre koll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0